Wymiana na inny rozmiar
Wymiana jest możliwa tylko w przypadku wymiany na ten sam produkt w innym rozmiarze lub o tym samym kodzie produktu. Jeśli jesteś zainteresowany wymianą, sprawdź czy dany rozmiar lub wzór jest dostępny w sklepie - w prawym górnym rogu strony w pole "Czego szukasz?" wpisz kod produktu z zamówienia. Jeśli rozmiar jest dostępny lub masz pytania, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta w celu ustalenia szczegółów wymiany:
(+48) 801 003 309 info@willsoor.pl
Wymiana na inny produkt
W przypadku chęci wymiany na zupełnie inny produkt, należy zwrócić zamówiony towar według instrukcji zamieszczonej wyżej i złożyć ponowne zamówienie. Przypominamy, że koszt przesyłki zwrotnej pokrywa sklep, a zwrotu pieniędzy dokonujemy w przeciągu 14 dni (w praktyce ok. 7 dni).
Na wszystkie produkty zakupione w sklepie internetowym Willsoor przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.). Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego artykułu. W przypadku uznania reklamacji klient otrzymuje całkowity zwrot zapłaconej kwoty.
W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o skorzystanie z procedury zwrotu. W formularzu zwrotu należy opisać na czym uszkodzenie polega. Zawiadomienie nas o niezgodności towaru z umową musi nastąpić najpóźniej w terminie dwóch miesięcy od stwierdzenia tejże niezgodności. Ponadto po stwierdzeniu niezgodności nie można użytkować uszkodzonego towaru.
1 |
Pobierz i wydrukuj "Formularz zwrotu/reklamacji" dostępny w linkach poniżej. Wypełnij go starannie w zależności od żądanego działania. Kliknij w podane obok linki, aby pobrać wybrany format formularza: |
2 |
Włóż oryginalnie zapakowany artykuł wraz z formularzem zwrotu i odstąpienia od umowy oraz paragonem fiskalnym do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione artykuły. |
3 |
Nadaj przesyłkę zwrotną jedną z trzech dostępnych metod: Zwrot przez Paczkomaty InPost Zwrot paczką pocztową priorytetową - Poczta Polska Zwrot w sklepie firmowym Willsoor (nie dotyczy outletów) |
4 |
Zwrotu pieniędzy dokonujemy w ciągu maks. 14 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej. Z reguły trwa to jednak około 7 dni. Forma zwrotu płatności to przelew bankowy na konto podane w formularzu zwrotu. |