W przypadku produktów Meller szacowany czas realizacji zamówienia to 3 dni robocze.
- Marka: Meller
- Rodzaj: męski
- Materiał koperty: stal nierdzewna
- Szerokość koperty: 40 mm
- Kolor koperty: czarny
- Typ paska: bransoleta
- Szerokość paska: 20 mm
- Kolor paska: czarny
- Kolor tarczy: czarny
- Szkiełko: mineralne z powłoką szafirową
- Mechanizm: kwarcowy Miyota OS11 (chronograf)
- Funkcje: Sekundnik
- Wodoszczelność: 10ATM/100 metrów
- Gwarancja: 2 lata
|
|
Dopracowane detale
Zegarki Meller to hiszpański temperament w minimalistycznym wydaniu. Kolekcja Makonnen jest doskonałą propozycją dla mężczyzn szukających czasomierzy łączących funkcjonalność z niebanalną elegancją.
Zegarek Makonnen Baki Black Chronograph posiada czarną kopertę o szerokości 40 mm wykonaną z wysokiej jakości stali szlachetnej 316L. Komfortowe ułożenie na nadgarstku zapewnia wzmacniana bransoleta typu MESH, której długość można w łatwy sposób dopasować samodzielnie, wykorzystując dołączone w zestawie pomocne narzędzie. Koperta i bransoleta zostały dodatkowo pokryte warstwą PVD, która zapewnia wysoką wytrzymałość na ścieranie koloru. Pod odpornym na zarysowania szkiełkiem mineralnym z powłoką szafirową umieszczono czarną tarczę z różowymi indeksami, datownikiem i dyskretnym logo Meller. Wodoszczelność 100 m pozwala na pływanie i nurkowanie na niewielkiej głębokości.
Dodatkową funkcją modelu Makonnen jest chronograf - czyli analogowy stoper, umożliwiająca dokładny pomiar czasu, do którego służą dwie czarne subtarcze umieszczone w centralnej części zegarka oraz dodatkowe przyciski po prawej stronie koperty.
Wysoka jakość
Niezawodne działanie zegarka zapewnia japoński mechanizm kwarcowy chronograf firmy Miyota. Szkiełko mineralne z powłoką szafirową jest odporne na pęknięcia i zarysowania. Wodoszczelność modelu wynosi 100M/10ATM, co oznacza że zegarek jest odporny nawet na nurkowanie głębinowe bez akwalungu. Produkt posiada 2 letnią gwarancję producenta.
O marce MELLER
MELLER to pochodząca z Barcelony, pełna hiszpańskiego temperamentu marka założona w 2014 roku. Dzisiaj wyznacza trendy i jest jednym z najszybciej rozwijających się brandów w branży akcesoriów w Europie. Swoje lifestylowe produkty sprzedaje w ponad 20 krajach, dynamicznie rozwijając sieć sklepów stacjonarnych. Codziennie inspiruje na social mediach ponad 500 000 fanów.
|