(+48) 801 003 309
(+48) 22 349 95 60
Szybkie odnalezienie koszuli po rozmiarze kołnierzyka zapewnia nawigacja widoczna na lewej stronie kategorii. Do wyboru dostępne są również inne parametry koszul i produktów. Wskazówki dotyczące doboru rozmiaru dla koszul męskich i damskich znajdują się na stronie Tabele rozmiarów w zakładce "Jak mierzyć".
Koszule Willsoor szyte są w szwalniach na terenie Polski. Firma przykłada dużą wagę do jakości tkanin i sposobu szycia koszul.
W celu złożenia zamówienia przez telefon, prosimy o kontakt pod numerem (+48) 801 003 309 w dni robocze od godz. 9 - 15 lub mailowy na info@willsoor.pl. Przed kontaktem prosimy również o przygotowanie kodów produktu (SKU) widocznych na stronie produktu i upewnienie się, że dany rozmiar jest nadal dostępny.
W przypadku płatności przelewem, wpłaty księgowane są w dni robocze do godz. 14:00 - zamówienia złożone lub opłacone do tej godziny wysyłane są tego samego dnia. Zamówienia złożone i opłacone po godz. 14:00 będą zrealizowane następnego dnia roboczego.
Nie ma takiej konieczności. Zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie (opcja do wyboru po przejściu do finalizacji zamówienia). Zamówienie zostanie standardowo zrealizowane, ale nie będą Państwo mieli możliwości korzystania z takich udogodnień jak śledzenie statusów zamówienia czy przeglądanie historii zakupów.
Zamówienia nie muszą być potwierdzane telefonicznie lub mailowo. E-mail po złożeniu zamówienia jest potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
Dla zarejestrowanych Klientów informacje o aktualnym statusie zamówienia widoczne są po zalogowaniu do Panelu Klienta. Dodatkowo na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia wysyłane są wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia np. "Potwierdzone", "Oczekuje na wpłatę", "Wysłane". Dla zamówień złożonych bez rejestracji konta statusy wysyłane są mailowo. Aktualny status zamówienia można również sprawdzić na stronie Status zamówienia.
Sklep Internetowy Willsoor informuje o wysyłce mailowo (przeważnie ok. godz. 15-16 następnego dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia). Aktualny status zamówienia można również sprawdzić po zalogowaniu się do Panelu Klienta na stronie sklepu Willsoor (tylko dla zarejestrowanych użytkowników) lub na stronie Status zamówienia.
Jeśli w otrzymanej przesyłce znajdował się inny produkt niż w potwierdzeniu zamówienia, prosimy o pilny kontakt telefoniczny lub mailowy.
W przypadku wyboru opcji "Zwykły przelew bankowy" lub nieudanej próby zapłaty inną wybraną formą płatności, wpłat można dokonywać na podane niżej konto:
Numer konta (Alior Bank):
24 2490 0005 0000 4500 8124 2102
Adres do przelewu:
DT CONSULTING Dominik Tomaszewski
ul. Gronowska 6a
64-100 Leszno
Tytuł przelewu:
Numer zamówienia (widoczny w potwierdzeniu mailowym lub w Panelu Klienta)
Jeśli Klient posiada konto w sklepie Willsoor, po zalogowaniu i wyświetleniu szczegółów zamówienia, w bloku Płatności pojawi się opcja "Kliknij tutaj, aby zapłacić". Ta sama opcja pojawi się mailu z potwierdzeniem zamówienia. Dla niezarejestrowanych Klientów pozostaje tradycyjny przelew bankowy lub ponowne złożenie zamówienia po wcześniejszym anulowaniu przez Obsługę Sklepu. Przelewy24 wysyłają również powiadomienie z możliwością ponownej zapłaty.
W przypadku wyboru opcji "Zwykły przelew bankowy" lub nieudanej próby zapłaty inną wybraną formą płatności, wpłat można dokonywać na podane niżej konto:
Numer konta (PKO BP):
52 1020 1068 0000 1302 0355 3070
Adres do przelewu:
DT CONSULTING Dominik Tomaszewski
ul. Gronowska 6a
64-100 Leszno
Tytuł przelewu:
Numer zamówienia (widoczny w potwierdzeniu mailowym lub w Panelu Klienta)
Przy zamówieniach o wartości min. 199 zł (przedpłata) przesyłka jest darmowa! W przypadku płatności przy odbiorze nie naliczamy dodatkowej opłaty. Standardowe koszty przesyłki: kurier DPD (12,90 zł), Paczkomaty InPost (12,90 zł). Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym jest darmowy.
Sklep Internetowy Willsoor realizuje przesyłki do większości krajów Unii Europejskiej. Lista krajów i koszty przesyłki wyszczególnione są na tej stronie. Dostawa poza granicę Polski realizowana jest wyłącznie w formie paczki pocztowej priorytetowej, a czas oczekiwania to ok. 7 dni roboczych. W przypadku takiej przesyłki nie obowiązuje darmowa dostawa dla zamówień za min. 199 zł.
Zamówiony towar można zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Koszty zwrotu i reklamacji pokrywa sklep (tylko w przypadku zwrotów do Paczkomatów InPost). Zamówione produkty można wymienić za darmo na inny rozmiar lub wzór (tylko na produkt o tym samym kodzie produktu). Szczegóły i procedury wyjaśnione są na Wysyłka i zwroty.
Zamówione produkty można zwrócić w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki na kilka sposobów. Zwrot przez Paczkomat InPost jest darmowy, a cała procedura i warunki są opisane tutaj.
W przypadku niedopasowania rozmiaru produkty można zwrócić lub wymienić w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zamówione produkty można wymienić za darmo na inny rozmiar lub wzór (tylko na produkt o tym samym kodzie produktu). Zwrot jest darmowy, a cała procedura i warunki są opisane na tej stronie. Zgodnie z Regulaminem, Sklep ma 14 dni na realizację zwrotu.
Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć formularz wymiany dostępny tutaj (w przypadku zwrotu jest on również odstąpieniem od umowy) oraz dowód zakupu - paragon fiskalny. Zwracane produkty powinny posiadać oryginalne metki. Zgodnie z Regulaminem, Sklep ma 14 dni na realizację zwrotu.
Obsługa Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godzinach od 8:00 do 15:00. W sprawach pilnych preferujemy kontakt telefoniczny.
Na stronie logowania należy kliknąć podkreślony napis "Nie pamiętasz hasła?", który znajduje się nad przyciskiem Zaloguj się. Następnie podaj adres e-mail użyty podczas rejestracji. Na ten adres zostanie wysłana wiadomość z losowo wygenerowanym hasłem, które należy użyć podczas logowania. Zaleca się zmianę hasła po zalogowaniu w Panelu Klienta Willsoor.
Dzięki certyfikatom SSL, zakupy w sklepie internetowym to bezpieczny proces, któremu mogą Państwo zaufać. Dane osobowe zarejestrowane są wg standardów ustawy RODO, a paczki solidnie pakowane i kontrolane. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo na stronie Zakupy bez ryzyka.