• Ulubione
  • Koszyk

    Koszyk (0)

    Do darmowej dostawy brakuje: 249 zł

    nie dodałeś jeszcze żadnych produktów

    Razem: 0 zł

Pomoc | Najczęściej zadawane pytania

Przed złożeniem zamówienia...

Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?
Produkty z katalogu Willsoor pogrupowane są w odpowiednie kategorie widoczne w górnej części strony. Dodatkowo dostępna jest wyszukiwarka (obok logotypu na samej górze) w której można wpisać interesujące Państwa słowa kluczowe. Wyszukiwarka jest również najszybszym sposobem znalezienia produktu po kodzie (SKU).
Jak najlepiej dobrać odpowiedni rozmiar?
Szybkie odnalezienie koszuli po rozmiarze kołnierzyka zapewnia nawigacja widoczna na lewej stronie kategorii. Do wyboru dostępne są również inne parametry koszul i produktów. Wskazówki dotyczące doboru rozmiaru dla koszul męskich i damskich znajdują się na stronie "Tabele rozmiarów" w zakładce "Jak mierzyć".
Czy firma Willsoor szyje koszule na wymiar?
Aktualnie firma Willsoor nie szyje koszul na miarę.
Gdzie szyte są koszule Willsoor? Jaki jest kraj pochodzenia tkanin?
Koszule i odzież Willsoor szyte są w polskich szwalniach. Natomiast tkaniny koszulowe sprowadzane są w francuskich, włoskich, austriackich i czeskich fabryk tkaninowych. Willsoor przykłada dużą wagę do jakości tkanin i sposobu szycia koszul.
Jak mogę otrzymać fakturę VAT do zamówienia?
Sklep wystawia faktury VAT do zamówienia wyłącznie na życzenie Klienta. Standardowo jako dowód zakupu dołączany jest paragon. Aby otrzymać fakturę VAT, w ostatnim etapie finalizacji zamówienia pod adresem dostawy należy zaznaczyć pole "Chcę otrzymać fakturę VAT" i wypełnić je danymi firmowymi. W przypadku zamówień telefonicznych lub mailowych Klient powinien powiadomić obsługę o chęci otrzymania faktury VAT zamiast paragonu.
Czy mogę zamówić przez telefon lub email?
W celu złożenia zamówienia przez telefon, prosimy o kontakt pod numerem (+48) 801 003 309 w dni robocze od godz. 9 - 16 lub mailowy na info@willsoor.pl. Przed kontaktem prosimy również o przygotowanie kodów produktu (SKU) widocznych na stronie produktu i upewnienie się, że dany rozmiar jest nadal dostępny.
Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby zostało wysłane tego samego dnia?
W przypadku płatności przelewem, wpłaty księgowane są w dni robocze do godz. 13.00 - zamówienia złożone lub opłacone do tej godziny wysyłane są tego samego dnia. Zamówienia złożone i opłacone po godz. 13.00 będą zrealizowane następnego dnia roboczego.
Czy cena wyświetlana przy danym produkcie obejmuje opłatę za dostawę?
Nie. Cena wyświetlana na stronie produktu określa jego wartość brutto (z naliczonym podatkiem VAT). Opłata za dostawę doliczana jest podczas wyboru metody dostawy w oknie potwierdzenia zamówienia. Dla zamówień powyżej 199 zł dostawa jest darmowa.
Jakie są koszty dostawy?
Przy zamówieniach o wartości min. 199 zł (przedpłata) przesyłka jest darmowa! W przypadku płatności przy odbiorze nie naliczamy dodatkowej opłaty. Standardowe koszty przesyłki: kurier DPD (9,90 zł), kurier Pocztex (9,90 zł), Paczkomaty InPost (9,90 zł).
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia realizowane są w ciągu 24h od momentu złożenia i dokonania wpłaty (nie dotyczy płatności przy odbiorze). Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności skontaktowania się kuriera z klientem lub nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej. Czas oczekiwania na przesyłkę (od momentu otrzymania potwierdzenia wysyłki) to: 48 godzin dla przesyłki kurierskiej DPD, Pocztex i Paczkomatów InPost.
Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
Nie ma takiej konieczności. Zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie (opcja do wyboru po przejściu do finalizacji zamówienia). Zamówienie zostanie standardowo zrealizowane, ale nie będą Państwo mieli możliwości korzystania z takich udogodnień jak śledzenie statusów zamówienia czy przeglądanie historii zakupów.
Czy muszę potwierdzać złożone zamówienie?
Zamówienia nie muszą być potwierdzane telefonicznie lub mailowo. E-mail po złożeniu zamówienia jest potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
Posiadam kartę VIP ze sklepu stacjonarnego, jak mogę skorzystać z rabatu?
Aby otrzymać tymczasowy kod rabatowy dla Stałych Klientów sklepów stacjonarnych, prosimy o przesłanie numeru karty Willsoor VIP Club oraz imienia i nazwiska na adres mailowy info@willsoor.pl. Po weryfikacji otrzymają Państwo kupon uprawniający do zniżki 10% na produkty nieprzecenione w sklepie internetowym Willsoor.
Jakie są formy płatności w sklepie?
W sklepie internetowym Willsoor za zamówienie można zapłacić: przelewem on-line/kartą płatniczą (system Przelewy24- natychmiastowa wpłata), zwykłym przelewem bankowym, za pobraniem (płatność przy odbiorze) lub za pomocą serwisu PayPal. Forma płatności wybierana jest na etapie finalizacji zamówienia w zakładce "Sposób płatności".
Czy mogę wymienić lub zwrócić towar?
Zamówiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Koszty zwrotu i reklamacji pokrywa sklep. Wymiana polega na odesłaniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i złożeniu kolejnego zamówienia. Szczegóły i procedury wyjaśnione są na "Wysyłka i zwroty".
Czy towar jest dostępny od ręki?
Rozmiary i produkty widoczne na stronie są fizycznie dostępne na magazynie. Jeśli wybrany produkt jest ostatnią dostępną sztuką, Klient informowany jest o tym fakcie po przejściu do Koszyka. Rozmiary, których nie widać na stronie, są już wyprzedane i nie będą uzupełniane.
Czy sklep realizuje zamówienia poza granicę Polski?
Sklep Internetowy Willsoor realizuje przesyłki do większości krajów Unii Europejskiej. Lista krajów i koszty przesyłki wyszczególnione są na tej stronie. Dostawa poza granicę Polski realizowana jest wyłącznie w formie paczki pocztowej priorytetowej, a czas oczekiwania to ok. 7 dni roboczych. W przypadku takiej przesyłki nie obowiązuje darmowa dostawa dla zamówień za min. 199 zł.
Dostępność produktów...
Wszystkie widoczne na stronie rozmiary i produkty są dostępne "od ręki". W przypadku braku danego rozmiaru, sklep nie ma możliwości uzupełnienia ze względu na brak tkaniny u producenta.
Gwarancja i bezpieczne zakupy...
Na produkty Willsoor udzielana jest 2-letnia gwarancja. Dzięki certyfikatom SSL, zakupy w sklepie internetowym to bezpieczny proces, któremu mogą Państwo zaufać. Dane osobowe rejestrowane są według standardów GIODO, a paczki solidnie pakowane i kontrolane. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo na stronie "Zakupy bez ryzyka".

 

Zamówienie w trakcie realizacji...

Nie udało mi się dokonać wpłaty przez Przelewy24 za pierwszym razem. Czy można zrobić to ponownie?
Jeśli Klient posiada konto w sklepie Willsoor, po zalogowaniu i wyświetleniu szczegółów zamówienia, w bloku Płatności pojawi się opcja "Kliknij tutaj, aby zapłacić". Ta sama opcja pojawi się mailu z potwierdzeniem zamówienia. Dla niezarejestrowanych Klientów pozostaje tradycyjny przelew bankowy lub ponowne złożenie zamówienia po wcześniejszym anulowaniu przez Obsługę Sklepu. Przelewy24 wysyłają również powiadomienie z możliwością ponownej zapłaty.
Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Dla zarejestrowanych Klientów informacje o aktualnym statusie zamówienia widoczne są po zalogowaniu do Panelu Klienta. Dodatkowo na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia wysyłane są wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia np. "Potwierdzone", "Oczekuje na wpłatę", "Wysłane". Dla zamówień złożonych bez rejestracji konta statusy wysyłane są mailowo.
Nie dostałem maila z potwierdzeniem zamówienia...
Najczęstszą przyczyną jest zły adres e-mail podany w zamówieniu (np. literówka). W tej sytuacji prosimy o kontakt w celu zmiany adresu e-mail i potwierdzenia zamówienia. Prosimy również o sprawdzenie czy wiadomość ze sklepu Willsoor nie trafiła do folderu SPAM w Państwa skrzynce e-mailowej.
Czy moje zamówienie zostało już wysłane?
Sklep Internetowy Willsoor informuje o wysyłce mailowo (przeważnie ok. godz. 15-16 następnego dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia). Aktualny status zamówienia można również sprawdzić po zalogowaniu się do Panelu Klienta na stronie sklepu Willsoor (tylko dla zarejestrowanych użytkowników) lub na stronie Status zamówienia.
Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?
Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres (razem 3 próby doręczenia). Taka opcja jest gwarantowana w usłudze "Przesyłka kurierska DPD". Nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. W przypadku przesyłki kurierskiej Pocztex, kurier prawdopodobnie zostawił awizo. Prosimy o upewnienie się, czy w najbliższym oddziale pocztowym przesyłka czeka na odbiór.
Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?
Sklep Internetowy Willsoor prowadzi sprzedaż wysyłkową, dlatego nie ma możliwości odbioru zamówionego towaru w siedzibie firmy. Można natomiast odebrać przesyłkę przedpłaconą w sklepie firmowym Willsoor (nie dotyczy outletów).
Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?
Odbiór przesyłki w sobotę dostępny jest wyłącznie w Paczkomatach InPost. Kurier DPD oraz Poczta Polska nie doręczają standardowych przesyłek w weekendy.
Czy można „odłożyć” wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?
Tak, istnieje taka możliwość. W tym celu prosimy o informację z dokładną datą wysyłki w polu "Komentarz do zamówienia" w ostatnim kroku finalizacji zamówienia.
Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed dostawą (zazwyczaj z samego rana), a powiadomienie o dniu dostawy wysyłane jest do Klienta SMS-em.
Czy mogę zmienić zamówienie, które jest w realizacji?
Jeśli zamówienie nie otrzymało jeszcze statusu "Wysłane" istnieje możliwość jego zmiany, nie później niż do godz. 14.00 następnego dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia. W przypadku chęci zmiany zamówienia preferujemy kontakt telefoniczny.
Czy mogę anulować zamówienie, które jest w realizacji?
Jeśli zamówienie nie otrzymało jeszcze statusu "Wysłane" istnieje możliwość anulowania zamówienia. W przypadku chęci anulowania zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny.
Jakie są godziny dostawy dla poszczególnych doręczycieli?
Nasza umowa z firmą kurierską przewiduje dostawę na następny dzień roboczy od momentu otrzymania mailowego potwierdzenia wysyłki. Dla zamówień realizowanych przesyłką pocztową czas oczekiwania to ok. 2-3 dni, a dla Paczkomatów InPost to maks. 48 godzin.
Jak mogę sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się moja paczka?
Dla Paczkomatów InPost i przesyłek kurierskich wysyłane jest powiadomienie e-mail ze statusem doręczenia. Lokalizacja przesyłki kurierskiej DPD dostępna jest po wcześniejszym kontakcie z Obsługą Sklepu (e-mail lub telefon).
Otrzymałem informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła...
W przypadku oczekiwania na przesyłkę Pocztex, prosimy o sprawdzenie czy w skrzynce znajduje się awizo. W przypadku braku odzewu ze strony kuriera DPD lub powiadomień od InPost prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny lub mailowy. Postaramy się wyjaśnić sprawę i zlokalizować przesyłkę jak najszybciej.
Złożyłem więcej niż jedno zamówienie, czy można wysłać je w jednej przesyłce?
Przeważnie scalamy zamówienia na to samo nazwisko i adres. Dla pewności prosimy jednak o kontakt lub informację w komentarzu do zamówienia. Jeśli zamówienia opiewają na kwotę wyższą niż 199 zł, nadpłata za przesyłkę zwracana jest na konto z którego dokonano zapłaty.
Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować...
Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Prosimy kliknąć w link „Nie pamiętasz hasła” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli mimo poprawnego hasła, nie udało się zalogować - prosimy o kontakt.

 

Po otrzymaniu przesyłki...

W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Obsługa Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godzinach od 9.00 do 16.00. W sprawach pilnych preferujemy kontakt telefoniczny.
Chcę zwrócić zamówione produkty, jak tego dokonać?
Zamówione produkty można zwrócić w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki na kilka sposobów. Zwrot jest darmowy (koszty zwrotu pokrywa Sklep), a cała procedura i warunki są opisane tutaj ».
Chcę wymienić rozmiar zamówionych produktów, jaka jest procedura wymiany?
W przypadku niedopasowania rozmiaru produkty można zwrócić w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zwrot jest darmowy, a cała procedura i warunki są opisane na tej stronie. Zgodnie z Regulaminem, Sklep ma 14 dni na realizację zwrotu.
Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?
Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć formularz wymiany dostępny tutaj (w przypadku zwrotu jest on również odstąpieniem od umowy) oraz dowód zakupu - paragon fiskalny. Zwracane produkty powinny posiadać oryginalne metki. Zgodnie z Regulaminem, Sklep ma 14 dni na realizację zwrotu.
Otrzymałem inny produkt niż zamawiałem. Jak dokonać wymiany?
Jeśli w otrzymanej przesyłce znajdował się inny produkt niż w potwierdzeniu zamówienia, prosimy o pilny kontakt telefoniczny lub mailowy.

 

Konto Willsoor, współpraca...

Zapomniałem hasła do swojego konta...
Na stronie logowania należy kliknąć podkreślony napis "Nie pamiętasz hasła?", który znajduje się nad przyciskiem Zaloguj się. Następnie podaj adres e-mail użyty podczas rejestracji. Na ten adres zostanie wysłana wiadomość z losowo wygenerowanym hasłem, które należy użyć podczas logowania. Zaleca się zmianę hasła po zalogowaniu w Panelu Klienta Willsoor.
Chciałbym rozpocząć współpracę. Z kim mam się skontaktować?
Sklep Internetowy Willsoor oferuje możliwość współpracy na zasadzie programu partnerskiego dla dużych firm, instytucji, korporacji lub firm zajmujących się marketingiem/programami partnerskimi. Zainteresowanych współpracą prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z Dominikiem Tomaszewskim pod numerem telefonu (+48) 609 602 700 w celu przedstawienia oferty.

Odbierz rabat -10% na pierwsze zakupy - zapisz się na newsletter